ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az https://papir-zacsko.hu.hu
címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és
elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt
általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve
aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek,
figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag
abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával
egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül
megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint
távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
1. Üzemeltetői adatok:
- Cégnév:
Studio-Best Kft.
- Székhely:
1075 Budapest Síp u. 16-18.
- Adószám: 12005466-2-42
- Cégjegyzék
szám: C g01-09-366966, Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Cégbíróság 1051
Budapest, Nádor u. 28.
- Szerződés
nyelve: magyar
- Elektronikus
elérhetőség: info@papir-zacsko.hu
- Telefonos
elérhetőség: +36 1 783 2279
- Nyilvántartásba
vevő hatóság: Fővárosi Cégbíróság 1051 Budapest, Nádor u. 28.
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: MediaCenter
Hungary Kft. 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a
továbbiakban: üzemeltető.
2. Megvásárolható termékek köre
Papírzacskók, papírtáskák, papír tasakok
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek
eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként
szerepelnek.
3. Rendelési információk
A megjelenített termékek a Webáruházon keresztül,
online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy
személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a
törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás
díját. A csomagküldés díja a termék kosárba helyezése után jelenik meg a
pénztár részen. A díjszámítás súly alapú.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék
mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan
elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron
szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló
részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a
lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú
elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A
részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Fizetés/Szállítás
menüpont alatt részletesen elérhető.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a
Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti
egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait. Ha bővebb
információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy
nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb
tájékoztatást kaphat. Amennyiben további információra van szüksége, úgy a Kapcsolat
menüpontban feltüntetett elérhetőségek egyikén vegye fel velünk a kapcsolatot.
A rendelés menete
A. A kosárba teszem gombra kattintva a terméket a Kosárba
helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés és
regisztráció nélkül is. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát,
használja az Elfelejtett jelszó funkciót. Ha itt megadja a regisztrált
e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a
Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált
e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés,
akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés
gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
B. A kosár tartalmát a Kosár tartalma gomb segítségével
ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa
a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja
választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve
törölheti is az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.
Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás
folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött
akkor a Fizetés gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail
címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza
megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta
el megrendelését vagy helytelenül adta meg az e-mail címét, esetleg a spam
mappába került a visszaigazolás. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a
kapcsolatot.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott
e-mail címére küldünk Önnek egy rendelés állapot módosítást, a kiválasztott
kiszállítási módnak megfelelően: személyes átvétel esetén: ’Átvehető (3
munkanapig tároljuk)’ vagy kiszállítás esetén: ’Futárszolgálatnak átadva’
állapotmódosítást küldünk.
Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal
azonosítható.
4. Regisztráció
Amennyiben regisztrálni szeretne a webáruházba, úgy meg kell
adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és
szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges
jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs
feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer.
A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az
azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását
követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek,
az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem
vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az
üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A
regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési
kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a
felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy
tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az
e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet
regisztrálni.
A regisztráció kötelezettségekkel nem jár. Hírlevelet nem
küldünk.
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfőtől péntekig
történik 8:00-14:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt
időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta
után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a
megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a
visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-5 munkanap.
Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy értesítjük a vásárlót a
várható beérkezés idejéről. Amennyiben a beérkezési határidő a vásárló számára nem
elfogadható úgy a vásárlástól elállhat.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges
technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő
előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz
szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja
·
Banki előre utalás: 10.000 Ft-ot elérő kosár
érték esetén van lehetőség utalásos fizetési módot kérni. Ebben az esetben a
rendelés beérkezése után a rendelésben megadott e-mail címre elküldjük a
díjbekérőt, melyen az utaláshoz szükséges információk megtalálhatók. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a
bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.
·
Készpénz/bankkártya: Ez esetben átvételkor készpénzben
vagy bankkártyával fizethet.
·
Online bankkártya: Ebben az esetben a Stripe fizetési
felületén keresztül, online fizethet a kártya adatainak megadásával.
·
Utánvét: A terméket az általunk megbízott (MPL) futárszolgálat
szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol rendelés számla szerinti árát átvételkor
a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és
visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag
tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék
megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén
kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv
nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Házhoz szállítás díjszabása
- 1
kg-ig: 2600 Ft
- 3
kg-ig: 2800 Ft
- 5
kg-ig: 3200 Ft
- 10
kg-ig: 3500 Ft
- 15
kg-ig: 3850 Ft
- 20
kg-ig: 4200 Ft
- 25
kg-ig: 4450 Ft
- 30
kg-ig: 5900 Ft
- 35
kg-ig: 7500 Ft
- 50
kg-ig: 12.000 Ft
- 60
kg-ig: 14.000 Ft
- 70
kg-ig: 17.000 Ft
- 80
kg-ig: 19.000 Ft
- 90
kg-ig: 22.000 Ft
7. Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés
visszaigazolásától számított 1-3 munkanap.
8. Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket az MPL
futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik,
a kiszállítás várható időpontjáról a futárszolgálat a rendelésben megadott
elérhetőségek egyikére értesítést küld. Szállítási címként célszerű olyan címet
megadni, ahol a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a
küldemény ellenértékének a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket,
amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a
futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és
visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag
ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten
elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási
folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a
Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
9. Postai szállítással kapcsolatos információk
A postai küldemény elveszését, részleges elveszését,
megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton
azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat
hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő
határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt
azonnal jeleznie kell.
10. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014.
kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a
fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a
megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás
nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan,
hiánytalan és nem használt terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási
jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles
közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az
üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul
köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a
megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14
napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a
fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az
erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az
üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni,
beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan
fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos
fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét
mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem
kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék
visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az
üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű
használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék
rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából
eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
11. Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes
tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó
151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó
rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor
nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően
keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a
gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel
kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud
adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a termék cseréje
illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra
terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek
betartásával együtt érvényesek.
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az
irányadóak.
12. Szavatosság
A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel
szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§
i szerint. A webáruházban forgalmazott csomagolóanyagok szavatossági ideje
általánosságban 1 év. A szavatossági idő lejártával a termék minősége minimális
mértékben romlik.
13. Panaszok intézése
Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől
számított 15 munkanapon belül megvizsgálja és arra érdemi választ ad.
Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell
indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban
békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint
illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem
vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
14. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk
kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és
alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás
igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné
engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban.
Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy
egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a
felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A
cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített
adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes
informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből
készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal
rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott
időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán megadott
adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli. Adatai törlését, módosítását bármikor
kérheti írásban.
Marketing tartalmú üzenetet, hírlevelet nem küldünk.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII.
törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a
honlapon érhető el.
15. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott
kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők
között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az
irányadók.